roligt

TISDAG

Idag har jag varit i skolan, har varit en stökig dag idag! har bråkat med några
sen drog vi ner till polisstationen, efter allt fick vi skjuts till donken och åt
lunch, sen drog man till skolan igen och gjorde prov.
efter det drog jag och träffa elin. sen hämta anders oss för johnny och stefan
skulle döda mazdan, men det gick ju som det gick sen åkte vi till skroten
sen drog jag och elin hem till elin och åt lite mat :) nu är jag hemma och tjockar.
Imorgon är det skola också, sen efter skolan ska jag träffa danne och få mina
saker sen ska jag nog träffa stefan :)

nu måste jag leta efter en klänning och boka tid på frissan

Här en bild på elin :) gullungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0