rätt leee

hellu, är rätt less på min design ni ser ju bilderna... ser ju knappt ut sådär längre!
iallafall, jag har varit i norrtälje den större delen av dagarna. sen har jag varit på kreta i en vecka det va ganska skönt:) fick ju färg iaf, sen har jag hos mamma i stockholm mycket också! ville bara sääga att jag brukar ta tidiga bussen in så jag är typ inne halv 11 och går till sötnosen! sen senare träffar man någon rolig, som bara inte ligger i sängen haha (:
just nu sitter jag och kollar på tv, har faktiskt bestämt mig nu för att börja blogga lite oftare och ta mer bilder!
imorgon blir det ju norrtälje igen såklart! finns ju inget att göra här ute tyvärr.
igår så var jag i parken..jag skar mig på glas som någon hade kastat så jag skar mig på benet och det bara rann blod och sen har jag typ en spricka i revbenet, kan inte gå,ligga,sitta och böja mig ner ens :/ har jätte ont!
gick igår helt själv ifrån parken igenom stan utan skor för hade klackarna! fan va folk ska glo, dom är ju seriöst dumma i huvudet! ville också säga att jag älskar dig jannina johansson som sprang ifrån lommaren typ till buss stationen för min skull! tack för allt älskling! finns alltid här för dig sötnos! glöm aldrig det.
nu ska jag lägga in lite bilder och så :) PUSSSAAA
jannina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0