hooohoo



hejsan!
nu ska börja fixa mig sen rulla in till norrtälje :) fanny ska med också men hon hoppas på vid sig!
vet inte vad vi sa göra men vi hittar väl på något! jannina ska jag träffa sen också.
jag ska kanske träffa sötnos! men vet inte än.. nu ska jag kolla hur varmt det blir idag så jag vet på ett ungefär vad jag ska ha på mig (: idag i norrtälje blir det max 25 grader och minst 15 grader och de kan vara lite molningt:)
men PÅ SÖNDAG BLIR DET 30 GRADER :D
söndag:  08.00 = 23 grader!
14.00 = 30 grader!
20.00 = 26 grader!

är nog på power meet nästa helg så ni får klara er utan mig i det fina vädret:)
men västerås har ju 27 grader klockan 2 och 8 på söndagen så hihi :) och fredagen blir också fin!
nu måste jag fixa mig bussen går kvart i 10 så jag är inne halv 11 :)
PUSSAAAAAAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0